Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2008 16:46 - Тайната на успеха - началото
Автор: positron Категория: Бизнес   
Прочетен: 4267 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 14.03.2010 20:47


Както мнозина вече знаят средата на ноември миналата година станах сътрудник /дистрибутор/ на LR Health and Beauty Systems.
Това се случи след като дълги години работех за други хора, което ми коства наистина много психическа енергия. И така, след като загубих последната си работа, си казах СТИГА! Стига, помисли за себе си! Какво искаш наистина от живота? Отдавна си задавах въпроса за мисията си. Но би ли могла тя да се реализира, ако служа на чужди интереси, играя чужда игра, която заема цялото ми свободно време. Много хора постоянно си задават този въпрос и изпитват кога по-явно, кога по-приглушено едно чувство на неудовлетвореност. Особено жените, които се опитват да играят играта в един мъжки свят...
И така дойде тази идея при мен – намери ме буквално в леглото. Отначало не си дадох сметка. Но само след два месеца и половина се оказах 21% и на няколко крачки от първото стъпало в скалата на кариерата на LR
. Благодарение на една приятелка, която един следобед ни дойде на гости и аз, както си бях по пижама, и разказах на две на три за тази нова компания, продукти на която си бях поръчала преди ден-два. Тя пък взе, че прояви много сериозен интерес. Направо ме форсира с куп въпроси, блогодарение на които и аз за себе си си изясних нещата. И така 21%!?! Това е чудото на мултилевъл маркетинга!!!! Моята спонсорка – една рядко симпатична и добронамерена гъркиня, каза в началото, че да стигнаш 21%, което носи съответно над 1000 Euro на месец чист доход, е възможно след половин година part-time job. Но се оказа, че е възможно и по-бързо. Е сега вече се задействах вече доста по-целенасочено. Трябваше да направя много малко. А това, че сякаш подходящите хора, узрези за тази идея, се появваха и искаха от мен инфо, ми караше да вярвам, че съм на прав път. И така тайната на успеха – за мен е една дума: добронамереност.
За повече инфо: 0887 872462   


 





Тагове:   Началото,


Гласувай:
0



1. operatorlr - tova me radva
14.02.2008 00:28
tova da se 4uva.Uspeh ,sdrave i dobra kariera s Lr vi jelaya.Krasi. Oshte neshto: Moyat Dedis sa LR e sledniyat:SDRAVETO OTVATRE,LICHI OTVAN.
цитирай
2. positron - da a krasotata i zdraveto sa nais...
18.03.2008 16:55
da a krasotata i zdraveto sa naistina edno i sushto neshto. Interesna e vruzkata fizichesko zdrave - dushevna krasota, tialo-dusha. Jelaia da ste krasivi i zdravi i da pomognete i na drugite da stanat!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: positron
Категория: Бизнес
Прочетен: 94011
Постинги: 4
Коментари: 50
Гласове: 21
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930